Veelgestelde vragen

Via de webshop van Topdeal Plaza winkel je op afstand. Thuis, of op je werk, op het moment dat het jou uitkomt en met dezelfde keus die je in winkels gewend bent. Ideaal dus.

Heb je een vraag? Bijvoorbeeld over onze producten, levering, montage of inmeetservice? Wat je ook wilt weten, aarzel niet en neem contact op met Topdealraamdecoratie.

Je kunt contact met ons opnemen per mail via het contactformulier .

Je kunt ons ook telefonisch bereiken op: 0413-820290 op maandag-vrijdag van 09:00-17:30 uur en zaterdag van 10:00-15:00 uur.

Levert Topdeal Plaza volledige collecties?

Wij leveren de volledige collecties van onze fabrikanten. Om Topdeal Plaza overzichtelijk te houden, hebben we gekozen om de 'hardlopers' standaard te presenteren, maar mocht u bij een dealer of uit de stalenmappen een ander type wensen, geeft u gewoon het product met kleurnummer op en wij leveren zoals u van ons mag verwachten.

Inmeten raamdecoratie

Zelf inmeten is gemakkelijker dan u denkt. Zie hiervoor onze inmeetinstructies. Topdealraamdecoratie produceert de afmeting die u besteld. Heeft u een lastige situatie om te meten of wilt u deskundig advies maak dan gebruik van onze inmeet service.

Prijzen

Onze prijzen zijn inclusief BTW.

Levertijd

Levertijden van maatwerkproducten  zijn afhankelijk van de voorraad van de componenten en dienen derhalve als indicatief te worden beschouwd. U vindt de levertijd bij de omschrijving van het product.

Orders wijzigen & annuleren

Wij nemen orders na ontvangst vrijwel direct in productie, dit om een korte levertijd te kunnen garanderen. Zolang er geen materiaal voor uw order is verwerkt, kan uw order gewijzigd of geannuleerd worden. Indien de order nog geannuleerd kan worden ontvangt u binnen drie werkdagen het aankoopbedrag terug.

Verkeerde afmetingen besteld


In de meeste gevallen is het mogelijk om het bestelde product te laten vermaken. De kosten voor het ophalen en vermaken zijn uiteraard voor uw eigen rekening. Vooraf wordt er door ons een prijs afgegeven wat de kosten zijn.
Geleverde producten breder en/of hoger maken is helaas niet mogelijk.

Klachtenprocedure


Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je bij Topdeal Plaza koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen je graag en staan altijd voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Je kunt je klacht doorgeven via info@topdealplaza.nl . Belangrijk zijn uw contactgegevens en  een duidelijke omschrijving en foto van de klacht. Wij nemen de klacht binnen 2 werkdagen in behandeling.

Partners

Uiteraard kunt u ook hier terecht bij  de geschillencommissie van ons webshop keurmerk.

Retouren

Alle producten worden speciaal op maat gefabriceerd. Op basis van art. 7:46d lid 4 sub a.4 BW neemt Topdeal Plaza nimmer een maatwerkproduct retour!  Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat een product niet juist functioneert, door wat voor oorzaak dan ook.

Wanneer blijkt dat de service betrekking heeft op een gebrek in of aan het product dan valt dit natuurlijk onder de garantie en zijn de kosten geheel voor rekening van Topdeal Plaza. Wij laten het product bij u ophalen, herstellen het probleem en leveren  het product weer uit.

Is het inmeten of montage door u zelf verricht  of is de oorzaak ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn er kosten verbonden aan het bezoek van onze monteur of transporteur.

Deze kosten bedragen:
- transportkosten                € 40,00
- Voorrijkosten monteur      € 85,00
- Reparatiekosten               € 45,00 per uur (exclusief de benodigde onderdelen)

Wijze van retour sturen

Wanneer een product retour wordt gehaald voor reparatie, wilt u dit dan goed verpakken om schade te voorkomen. Tevens dient het pakket voorzien te worden van een door ons opgestelde RETOURBON. Deze ontvangt u, na uw retourmelding, per e-mail van Topdeal Plaza. Wij geven onze transporteur vervolgens de opdracht om het product bij u op te halen op werkdagen tussen 7:00-17:00 uur.

De transporteur bepaald de datum en tijdstip van het afhalen. Wij kunnen helaas geen rekening houden met een voorkeur voor een bepaalde datum of tijd. U ontvangt hierover automatisch bericht per e-mail wanneer het product wordt opgehaald alsmede wanneer het wordt bezorgd.

Herroepingsrecht
U koopt bij Topdeal Plaza uitsluitend maatwerk producten en hierop is het herroepingsrecht niet van toepassing.

Garantie

Voor binnenzonweringsproducten geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar mits goed gemonteerd, normale slijtage uitgezonderd. Voor buitenzonwering geldt standaard 5 jaar fabrieksgarantie, m.u.v. de zonneschermen in vaste maten, hiervoor geldt een garantietermijn van 2 jaar.

Uitsluiting garantie binnenzonweringsproducten

Uitgesloten van garantie zijn meetfouten, foute kleurkeuze, normale (materiaalafhankelijke) slijtage, krimp, verkleuring, lichte kleurafwijking van het staal, schade als gevolg van foutieve montage, montage op ongeschikte ondergrond en of oneigenlijk gebruik of ongeschikte ruimten (voor alle producten geldt een uitsluiting van garantie bij gebruik in vochtige ruimten tenzij nadrukkelijk anders aangegeven). Binnenzonwering producten welke buitenshuis zijn geplaatst worden uitgesloten van garantie.

Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden

Veilig betalen met

Webshop keurmerk

Naast dat Topdealplaza.nl gebruikt maakt van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, willen wij graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?