Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over bijvoorbeeld onze producten, levering, montage of inmeetservice? Hieronder staan de meest gestelde vragen.
Mocht jouw vraag hier niet tussen staan neem dan contact met ons op.
Je kunt ons ook telefonisch bereiken op: 0413-820290 op maandag-vrijdag van 10:00-17:00 uur en zaterdag van 10:00-14:00 uur.
Staat jullie volledige assortiment op de website van Topdeal Plaza?
Wij hebben gekozen om alleen de hardlopers op onze website te presenteren. Bent u op zoek naar een product of kleur welke niet bij ons op de website staat, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!
Heeft Topdeal Plaza een meet -en montageservice?
U kunt het zelf inmeten en monteren, maar er is ook de mogelijkheid om dit aan Topdeal Plaza uit te besteden. Deze opties kunt u toevoegen in de winkelwagen nadat u de gewenst producten heeft geselecteerd.
Wat is de levertijd van jullie producten?
U vindt de levertijd bij de omschrijving van het product. Deze levertijden gelden wanneer u het bij u thuis laat bezorgen of bij ons afhaalt.
Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?
Wij nemen orders na ontvangst vrijwel direct in productie, dit om een korte levertijd te kunnen garanderen. Zolang er geen materiaal voor uw order is verwerkt, kan uw order gewijzigd of geannuleerd worden. Indien de order nog geannuleerd kan worden ontvangt u binnen drie werkdagen het aankoopbedrag terug.
Ik heb verkeerde afmetingen besteld, wat nu?
In sommige gevallen is het mogelijk om het bestelde product te laten vermaken. De kosten voor het ophalen en vermaken zijn helaas voor uw eigen rekening. Vooraf wordt er door ons een prijs afgegeven.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je bij Topdeal Plaza koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen je graag en staan altijd voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!
Je kunt je klacht doorgeven via info@topdealplaza.nl . Belangrijk zijn uw contactgegevens en een duidelijke omschrijving en foto van de klacht. Wij nemen de klacht binnen 2 werkdagen in behandeling.
Zit er garantie op jullie producten?
Wij zijn erkend dealer van meerdere gerenomeerde merken.We hebben een uitgebreide kennis van de producten en onze opgeleide monteurs en vakmensen voldoen aan de eisen die deze producenten stellen. Al onze producten vallen onder fabrieksgaranties. Deze verschillen per product.
Hebben jullie leveringsvoorwaarden?
Algemene voorwaarden